دریچه مهاجرت به کانادا

شماره تماس

232-1326 (514) 1+

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شماره تماس

232-1326 (514) 1+

درباره ما

کیفیت خدمات ما حاصل 8 سال تجربه و رضایت همراهان ما است.​

موسسه‌ی دریچه مهاجرت به کانادا همواره تلاش کرده است تا رضایت موکلین را سرمایه اصلی خود بداند. برای ایجاد این رضایت همواره تمامی پرونده‌های مهاجرت به کانادا در تمامی زمینه‌ها توسط مشاور رسمی مهاجرت به کانادا و موسس شرکت دریچه مهاجرت انجام می‌پذیرد.

همواره تلاش دریچه مهاجرت ارائه خدمات با کیفیت با رعایت اصول اساسی و رسمی مهاجرت به کانادا است.

برای شروع فقط کافیست فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کرده یا شماره‌ایی که با آن تلگرام یا واتسپ دارید را برای ما در فرم زیر ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما وارد ارتباط شویم.

خدمات ما چیست

دریچه مهاجرت به کانادا در همه حوزه‌های مهاجرت به کانادا و در همه استان‌های ارائه خدمات دارد و شما همراهان گرامی از اولین قدم شروع مهاجرت به کانادا تا لحظه قبولی ویزا با مشاور رسمی مهاجرت به کانادا در ارتباط خواهید بود.

ویزاهای موقت کانادا

خدمات مهاجرت به کانادا

ویزای توریستی کانادا

دریچه مهاجرت به کانادا با تجربه چندین ساله در امر مهاجرت به کانادا و کار برروی پرونده‌های توریستی بسیار شما را در اخذ ویزای توریستی با تجربه حاصل از سال‌های گذشته همراهی خواهد کرد.

خدمات مهاجرت به کانادا

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

دریچه مهاجرت با نمایندگی کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا شما را در اخذ پذیرش از دانشگاه، کالج و مدارس کانادا همراهی کرده و با تجربه چندین ساله در اخذ ویزای تحصیلی در این مسیر همراه شما خواهد بود.

خدمات مهاجرت به کانادا

اخذ ویزای کاری کانادا

اگر قصد کار و دریافت ویزای کاری کانادا را دارید موسسه دریچه مهاجرت به کانادا با همکاری با شرکت‌های کاریابی شما را در دریافت جاب افر واقعی و ویزای کار کانادا همراهی می‌کند.

مهاجرت اقتصادی به کانادا

خدمات مهاجرت به کانادا

اکسپرس انتری کانادا

اگر قصد دارید از مزایای ورود سریع به کانادا استفاده کنید و از شرایط خود برای واجد شرایط بودن باخبر نیستید می‌توانید با تجربه و اطلاعات به روز در خصوص اکسپرس انتری با دریچه مهاجرت و خدمات موسسه در این زمینه همراه شوید.

خدمات دریچه مهاجرت

برنامه آتلانتیک

مشاور رسمی و موسس دریچه مهاجرت به کانادا با داشتن لایسنس RCIC-IRB امکان دفاع از پرونده‌های پناهندگی را دارا می‌باشد.

برنامه گزینش استانی

اگر شما واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا هستید برای تسهیل روند و تکمیل تخصصی پرونده
‌تان می‌توانید از خدمات دریافت اقامت دائم کانادا موسسه‌ی دریچه مهاجرت به کانادا بهره ببرید.

الحاق خانواده

خدمات دریچه مهاجرت

برنامه اسپانسرشیپ همسر

برای بهره‌مندی از برنامه اسپانسرشیپ همسر، شما می‌توانید با مشاوره با وکیل رسمی مهاجرت کانادا، برای همسر خود اقدام به دریافت ویزای کانادا کنید.

خدمات دریچه مهاجرت

اسپانسرشیپ فرزند

اگر شما ویزای کانادا را دارید یا می‌خواهید بعد از دریافت ویزای خودتان فرزندتان نیز همراه شما به کانادا بیاید، می‌توانید با همراهی دریچه مهاجرت به کانادا با کمک مستقیم وکیل مهاجرت به کانادا برای اسپانسرشیپ فرزندتان اقدام کنید.

خدمات دریچه مهاجرت

اسپانسرشیپ پدر و مادر

اگر پدر و مادرتان قصد همراهی شما را دارند یا می‌خواهند به دیدار شما در کانادا بیایند با اسپانسرشیپی پدر و مادرتان می‌توانید این امر را محقق کنید، این برنامه برای پدربزرگ و مادربزرگتان نیز صادق است.

دادگاه و بشر دوستانه 

خدمات دریچه مهاجرت

وکیل دادگاه پرونده مهاجرت

مشاور دریچه مهارجت کانادا ضمن دارا بودن از بالاترین لایسنس مهاجرتی، اجازه دفاع از پرونده‌های دادگاه مهاجرت و پرونده‌های پناهندگی را دارا می‌باشد، لذا در پرونده‌های پناهندگی ایشان مجوز دفاع از پرونده شما را با دریافت وکالت رسمی دارند.

خدمات مهاجرت به کانادا

بشر دوستانه

پرونده‌های مهاجرتی بشر دوستانه نیز همانند سایر خدمات دریچه مهاجرت کانادا به طور مستقیم توسط مشاور رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره، بررسی و انجام می‌شود. ایشان علاوه بر راهنمایی‌ها در این حوزه، مشاور رسمی پرونده نیز می‌باشند و از پرونده شما در دادگاه دفاع می‌کنند. 

خدمات دریچه مهاجرت در زمینه مشاوره

مشاوره مستقیم با وکیل

مشاوره‌هایی که در دریچه مهاجرت انجام می‌شود توسط شخص مشاور رسمی مهاجرت به کانادا انجام می‌شود، شما با رزرو تایم مشاوره از طریق میت گوگل با ایشان وارد ارتباط می‌شوید.

خدمات دریچه مهاجرت در زمینه مشاوره، در دو بازه زمانی یک ساعته و نیم ساعته است. خدمات مشاوره بعد از بررسی دقیق فرم ارزیابی تکمیل شده توسط شما انجام می‌شود و تمام راه‌های مهاجرتی منطبق با شرایط شما توسط، مشاور و موسس مجموعه دریچه مهاجرت به کانادا آقای سهیل ملا احمدی ارائه می‌گردد.

برای آن که در اسرع وقت با شما وارد ارتباط شویم، شماره تماس واتسپ یا تلگرام خود را وارد کنید

سهیل ملا احمدی

مشاور رسمی مهاجرت به کانادا

نحوه شروع همکاری با دریچه مهاجرت

برای تحقق رویای خودتان ...

برای شروع استفاده از خدمات دریچه مهاجرت به کانادا در ابتدا بایستی شرایط شما را ارزیابی کنیم، برای آن که بتوانیم بهترین خدمات و روش‌های مهاجرتی به کانادا را به شما ارائه بدهیم لازم است که شما فرم ارزیابی را تکمیل بفرمایید. 

برای تکمیل فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا می‌توانید از طریق لینک انتهای مطلب اقدام کنید.

برای ثبت درخواست مشاوره می‌توانید از طریق لینک زیر نیز اقدام به رزرو زمان مشاوره کرده تا لینک جلسه مجازی برای شما ارسال شود و یا می‌توانید از طریق واتسپ یا تلگرام پیغام داده و درخواست خود را ثبت کنید.

برای راحتی شما همراهان عزیز برای درخواست مشاوره، فرم درخواست سریع تماس را نیز می‌توانید تکمیل بفرمایید تا در اسرع وقت به شما در تلگرام پیام بدهیم.

برای  اطلاعات بیشتر از انواع مشاوره و خدمات نیز میتوانید به لینک  مراجعه کنید.

دفتر دریچه مهاجرت به کانادا

دفتر دریچه مهاجرت به کانادا در مونترال

خدمات ویژه تحصیلی

آیا قصد تحصیل در کانادا را دارید؟

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، از جمله خدمات ویژه دریچه مهاجرت اخذ پذیرش از دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مدارس ابتدایی و متوسطه دوم کانادا می‌باشد.

دریچه مهاجرت با همکاری نمایندگی مراکز آموزشی معتبر کانادایی، شما را در اخذ پذیرش همراهی می‌کند. اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید می‌توانید با درخواست مشاوره و دریافت بهترین خدمات خودتان را برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌های کانادایی که در سطح جهان نیز جایگاه ویژه‌ایی دارند، آماده کنید.

خدمات دریچه مهاجرت در زمینه تحصیلی به طور اختصاصی به علاقه‌مندان تحصیل در کانادا ارائه می‌گردد. شما در طی این پروسه به طور پیوسته با وکیل مهاجرت کانادا به طور مستقیم در ارتباط خواهید بود و تمامی روند را به روز و آنلاین دنبال خواهید کرد.

مراکزی که دریچه مهاجرت به کانادا نمایندگی آن‌ها را دارد در ادامه اورده شده است.

برای شروع تحقق رویای تحصیل در کانادا و کار در کشوری پیشرفته، فرم زیر را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

تماس با ما
فرم تماس